Followers Tersayang

Rindu..

Assalamualaikum.
Hii.

Selamat malam semua..Hari ni mood rindu..rindu pada bff tersayang.Merekalah antara sahabat yang paling rapat dengan saya sejak dari bangku sekolah rendah lagi.Kalau nak keluar jenjalan mesti bertiga,pendek kata tak boleh berenggang lah.

Sekarang ni dah lain,tak dapat dah jumpa macam dulu lagi sejak mereka kahwin,yelah dah ada tanggungjawab sendiri dan kena lah ikut suami masing-masing.Last dapat kumpul bersama tahun lepas masa bff saya Pija kahwin,gembira campur sedih  sebab lepas kahwin dia kena ikut suaminya  ke Johor semakin jauh lah kami nanti T_T.Lebih menyedihkan lagi bila tak dapat berkumpul masa bff yang seorang lagi (Jiana) kahwin seminggu lepas Pija kahwin.Jiana pula tetap di Sabah,tapi kerja di daerah lain..tetap berjauhan juga..

Walaupun berjauhan,kami tetap berhubung antara satu sama lain.
Baru-baru ni dapat berita yang Pija dah balik kampung wee..gembira sangat..tak sabar nak jumpa..harap dapat berkumpul sama-sama.Perkenalkan my bff..Gambar ni masa diorang kawen..uwaa nak kawen juga T_T (tetiba) haha.

Me and Pija..

Me and Jiana 
Love you all T_T
Tahniah pada mereka berdua sebab tak lama lagi bakal bergelar ibu^^.Mudah-mudahan kebahagiaan diorang berkekalan sampai bila-bila dan sentiasa di murahkan rezeki..Amin..
Till then..
Terima kasih sudi baca.
Assalamualaikum.

5 comments:

ezyra daniel said...

sedih kan kalau kne berjauhan dengan kawan yg paling rapat gan kte...
hukhukhuk :(

marniey zul said...

wahh, kwn dah kahwin. Mmg sifat rindu itu biasa. Kan kwn bff. :)

mirza syazwina said...

waa,semuanya cantik-cantik belaka^^.best kan ada bff ni tapi bila dah besar ada tanggungjawab masing-masing.

Cik JariManis said...

dila..muka dila n bff dah hampir sma lah...haha :D

dilaella Ella said...

ezyra daniel >sedih sangat bila b'jauhan dgn bff T_T

marniey zul >betul tu :)

mirza syazwina >thanks Mirza^^,best sgt ada bff :)

Cik JariManis >Sama ka?hehe yg mana satu CJM? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain