Followers Tersayang

Rezeki bulan April

Assalamualaikum.
Hii.
Alhamdulilah rezeki bulan april saya menang beauty contest my makeup routine dari Shida Junaidi,kalau nak tengok boleh pergi kat SINI dan SINI.Thanks dear sebab pilih saya,tak sangka pula menang.Sebenarnya dah seminggu hadiah sampai,tapi baru kelmarin ambil kat pejabat pos laju..sorry dear.Korang bolehlah terjah dekat blog cantik Shida Junaidi.Shida juga jual pelbagai produk kesihatan dan kecantikan,kat Shida Junaidi Health Beauty and Fashion ..lepas ni bolehlah beli kat sana mana tahu boleh dapat diskaun hehe.

Hadiah yang saya menangi ^_^.Suka sangat..

Dah dapat mekap haruslah mencuba.hehe..
Thanks Shida ^_^.

Hari tu saya join segmen klik iklan dan dapat topup dari Mizzniya.Thanks niya ^_^.
Terima kasih sudi baca ^_^.
Assalamualaikum.

10 comments:

Rieyn Anna said...

tahniah awak..cantik make up tu..:)

Lissa LaLissa said...

cantiknya., ^^

Mizz Aiza said...

tahniah dila.. semoga murah rezeki selalu..

Nurrul said...

Tahniah.. bestnya dapat make up set !

Nurhasnatul Nabila said...

COMEL!

ima salsuzaima said...

santek!! ima tak reti nak makeup. :(

ima salsuzaima said...

santek!! ima tak reti nak makeup. :(

AiSyA LiEzA said...

tahniah.. pndai make up.. cantik :) bestnyer dpt :D

Cik JariManis said...

wah...CJM jeless! huh.. [ngada2 jugak aku ni] =) btw! tahniah Dila! =D

cheeda lala said...

Dila mmg pandai mekapla..nice sgt =) nnt join another contest yaa=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain