Followers Tersayang

ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY

Assalamualaikum.
Hari ni nak join GA dari Adrianna, kalau nak join sekali klik banner tu.
Hujan dah beberapa hari tak turun, kalau turun pun sekejap saja.. Alhamdulilah kelmarin hujan turun dapatlah saya ambil gambar. Mama pun hairan tengok saya keluar rumah masa hujan dengan berpayung semata-mata nak ambil gambar.. hasilnya kat bawah ni, tak cantik pun..
Titik hujan kat kiambang tu nampak tak? Masa ni tengah hujan, tengok air tu berkocak kan :)
Ini pula titik hujan kat daun pandan.
Saya suka bau lepas hujan reda dan tengok titik hujan kat tumbuhan hijau dan bunga-bunga..rasa segar ja. ^_^


9 comments:

adrianna syaz said...

Terima kasih dilla..sudi join sya..best2..dan snggup amik gmbr hujan2 ni.cantik dan hijau.sya amat mnghargainya tau..sya pun suka dhn titik hujan atas daun ni dan bau selepas hujan..^_^

Affy Afiqah said...

goodluck dila :)
ika pun join juga GA yana~

fatin wawa said...

gudluck ye.. cantik gambar tu.. :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah. best dekat rumah dila ada pokok kiambang macam ni.. cantik gambar.. semoga berjaya dila.. :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah. best dekat rumah dila ada pokok kiambang macam ni.. cantik gambar.. semoga berjaya dila.. :D

Erza Japar said...

good luck dilla...sy pun join GA ni..anyway sanggup tu tunggu ujan..ehehe

mirza syazwina said...

warna hijau memang menenangkan :)

Paperbag Head said...

gud luck..

IbuNoey said...

goodluck,dilla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain