Followers Tersayang

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Assalamualaikum.
Memang seronok shopping kat Nile.com.my sebabnya macam-macam barang dijual seperti pakaian wanita dan lelaki, buku, beg serta barangan lain. Harga pun berpatutan malah servis pun ok.. Saya baru pertama kali shopping di Nile.com.my ni memang terbaik.. order hari ni esok dah sampai.
Sekarang ni Nile.com.my mengadakan promosi penghantaran percuma bulan Julai ni, bestnya kan.. untuk info klik bawah.
Nile.com.my juga mengadakan contest sempena hari raya Aidilfitri ni. Antara hadiah yang bakal dimenangi :
2 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 tunai
4 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM100 tunai
Bestnya kalau dapat rm 300.00 tu, kalau dapat nak buat apa ya? 
1. Saya nak shopping beg dan maxi dress kat Nile.com.my  untuk mama saya nak belikan beg macam gambar bawah ni dah pilih awal-awal lagi hehe..
Nak beli set maxi dress macam ni, cantik je tengok Felexia Yeap pakai hehe..

2. Lepas tu nak bagi duit raya kat 3 orang adik saya, tak tahu lagi berapa jumlah nak bagi.. Sebabnya mereka ni rajin tolong kat dapur.. kiranya sebagai hadiah lah kan.. baru diorang tambah lebih rajin lagi lepas ni.

3. Kalau ada duit lebih saya nak simpan dalam bank untuk kegunaan masa depan.
Nak tahu lebih lanjut klik sini. Tarikh tamat 21/07/2014, 11.59pm.

5 comments:

Cik Itah@RRP said...

salam. all the best ya

ika zulkefli said...

gud luck dilla :)

Kathy R'bain said...

all the bset sis..

Wak Gelas said...

gudluck tuu., ehHHee

intan raudhah said...

assalamualaikum..tahniah sis..bestnya dapat duit raya dari nile.com.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain