Followers Tersayang

Cerita Raya

Assalamualaikum.
Masih lagi dalam bulan Syawal, dah akhir bulan syawal baru timbul kerajinan nak menaip entry raya. Ni cerita raya ketiga, di mana sambutan raya keluarga sebelah mama di adakan di rumah nenek & datuk. Semua anak, cucu dan cicit nenek bergotong- royong menjayakan rumah terbuka ni.. Kerja memasak dan sebagainya di buat kat situ juga. Tabik pada makcik-makcik sebab sanggup tak cukup tidur menyiapkan juadah. Saya sempat juga siapkan dua jenis kek iaitu kek gulung pandan dan kek bluberry cheese, tapi buat kat rumah. Tema raya kali ni warna oren, jom layan gambar-gambar raya kami..
Gabungan dua keluarga adik perempuan mama.
 Keluarga abang mama
dengan mama dan adik-adik, tapi  kurang 4 orang iaitu bapa, adik perempuan dan dua adik lelaki.
 si darah manis Rina
sepupu-sepupu yang peramah dan cantik
Atuk @ aki dengan cucu-cucunya, nenek masa ni sibuk layan tetamu.
dengan Pika@ Pikachu yang cantik.
lapar pula tengok gambar ni, tengah makan mee kari.. abaikan mata sembab tu hehe..
Alhamdulilah, majlis sambutan rumah terbuka berjalan lancar dan meriah bila semua saudara-mara berkumpul.. mudah-mudahan tahun depan diberikan umur panjang agar dapat merasai nikmat syawal sebegini lagi.. Amin.
^_^
 


8 comments:

Asha Lya said...

Meriahnya kan best dpt kmpul ramai2 sethn skali

Bbwana adienia said...

salam dila,

cantiknya kaler baju sedondon..

✿ pink velvet ✿ said...

cantiknyer.. semua color sedondon je :)

Cik Itah@RRP said...

salam. raya mau habis suda..baru nampak update hehehhe

Weena said...

suka tengok suasana kampung.... :)

Kathy R'bain said...

Bestnyer.. Suka tengok dress sis tu..

ika zulkefli said...

dila kan yg mkn mee kari tu ? cantik jubah, dari hanabella kan ? hihi

Sya Mimie said...

Meriahnya raya.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain