Followers Tersayang

kembali

Assalamualaikum.
Entry pertama untuk tahun 2015, lama sangat tak berblog.. ermm.. ada yang masih ingat pada saya tak? Rindu nak berblog macam dulu-dulu, rindu dengan kawan-kawan blogger semua..
 Hasil carian imej untuk i'm back images
Hujung tahun lalu sampailah awal tahun ni memang sibuk nak siapkan macam-macam perkara untuk persiapan majlis kahwin. Alhamdulilah semua berjalan lancar dan saya sah bergelar isteri kepada Mr.F @ Mr.Fendy pada 15.03.2015, nanti saya akan update entry pasal ni perlahan-lahan ya. Insya Allah saya akan cuba update blog walaupun taklah tiap hari, sekurang-kurangnya blog ni tak sunyi kan.
 Belanja 1 pic kahwin ^_^..
Till then.
P/s : Alhamdulilah hujan hari ni, setelah beberapa minggu tak turun..

14 comments:

Cik Mun said...

dah kahwin..tahniahhh

Bbwana adienia said...

selamat pengantin baru dila dan pasangan.moga berbahagia hingga ke jannah..

Bbwana adienia said...

patut la lama nda update blog..rupanya orang tu sudah kawen..hehe..btw, cantik!!! :D

Sally Samsaiman said...

dah kahwin dah! diam-diam je kan...hihihi...anyway, congrats! cantik theme kelabu pink :D

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah tahniah ye..

cik karmila said...

wahh..tahniah dah kawen....semoga bahagia till jannah !

Asha Lya said...

Kawin x inform2 ya dila. Tahniah ya

Dilaella Ella said...

@Cik Mun Alhamdulilah..tq cik Mun :)

Dilaella Ella said...

@Bbwana adienia Amin.. tq Bbwana :)

Dilaella Ella said...

@Bbwana adienia malu..hehe..tq :)

Dilaella Ella said...

@Sally Samsaiman malu nak heboh2kan sally..btw tq :)

Dilaella Ella said...

@PeRdU cINta Alhamdulilah..tq ya :)

Dilaella Ella said...

@Asha Lya hehe..malu mau kasi heboh2,tq Lya :)

Dilaella Ella said...

@cik karmila Alhamdulilah tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain