Followers Tersayang

Raya 2015

Assalamualaikum..
Baru nak update pasal raya kan hehe.. sebab masih dalam bulan Syawal lagi. Selamat hari raya buat semua rakan-rakan blog dan pengunjung blog ni. Macam mana raya korang mesti seronok kan.Tahun ni tak banyak buat biskut adalah dalam 5 jenis, tu pun buat saat-saat akhir sebab ada beberapa tempahan jahitan yang nak disiapkan.. Raya tahun ni pertama kali beraya sebagai suami isteri, Alhamdulilah suami dapat cuti seminggu dapatlah beraya bersama.. tapi memang tak puas cuti seminggu rasa sekejap saja. Tahun ni beraya di kampung suami di Sipitang, dapat juga merasa suasana baru beraya tempat orang.. Tema baju raya kitaorang hijau, ungu dan kuning mustard.. baju kuning tak sempat pakai hihi. Takbir raya tak berapa kedengaran dari rumah suami,  terasa rindu pula takbir di kampung sendiri sebab rumah dekat dengan masjid.. dengar melalui tv pun jadilah..
Raya pertama beraya satu buah rumah ja iaitu rumah makcik suami.. kenyang makan soto kerbau.. gambar raya memang tak banyak sebab kamera rosak :( sob sobs.. Raya kedua adalah banyak berjalan sikit sampai ke Beaufort, perut memang kenyang masa tu nasib baik baju longgar hihi.. Raya ke 3 barulah kami balik Keningau..

Ni pula raya ke 9  masa beraya dekat rumah jiran, sedih sebab suami dah habis cuti dan balik Labuan masa ni :(.. Moga dipanjangkan umur kita semua agar dapat merasa lagi raya tahun depan amin..

P/s : Kebanyakan saya buat entry auto publish nanti ada masa saya lawat blog korang ya ^_^

17 comments:

Normi Nieza said...

selamat hari raya dila..:)

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik...selamat hari raya...maaf zahir batin...

Bbwana adienia said...

wah..x sangka pula suami diella orang sipitang kan..nah, makin dekat suda kita ni..wana pun kg sipitang juga..

psst, sipitang diella kg apa?

Cik Mun said...

selamat hari raya :)

Dilaella Ella said...

@Normi Nieza selamat hari raya juga cik Nor

Dilaella Ella said...

@Mardiah Diana Walaikumsalam kak, tq sudi singgah selamat hari raya juga

Dilaella Ella said...

@Bbwana adienia ya kan wana pun di Sipitang juga kan, sini Kg Pantai jln luagan. Wana kg mana?hehe

Dilaella Ella said...

@Cik Mun selamat hari raya cik Mun

Cik Kyra said...

Selamat hari raya :)

NuSaNa NoSa 91 said...

banyaknya baju rayaaaa.. meriahnyaaaa..

btw, selamat hari raya ye, dila.. ^_^

azreen raub said...

walaupun lambat..selamat hari raya..

Mardiah Diana said...

Akak suka kat blog adik ni...bnyak fesyen baju,tudung dan masakan...hihi

Asha Lya said...

Slm aidilfitri buat dilla..Lya plak beraya kat Bfrt time tu..dkt ja klau maw pi cptang kan..

Amanda Suria said...

citer raya akak pun tak abis lagi dik....

aeinna Musa said...

1st time dgr soto kerbau;)exotic bunyinya;)

aizamia3 said...

Selamat hari raya buat dilla dan keluarga.. ;)

Hafiza AizZawa said...

comelnye dila.. Selamat Hari Raya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain