Followers Tersayang

Biore cleansing strips Pore Pack

Assalamualaikum.
Hii..
Macam mana nak hilangkan bintik hitam dekat muka terutama kat bahagian hidung?picit??jangan kerana akan menyebabkan masalah kulit lebih buruk lagi.kita tak tahu tangan kita benar-benar bersih ke atau tak.ini kerana bakteria senang merebak melalui tangan.sebenarnya ada banyak cara  nak selesaikan masalah blackhead ni.kali ini saya nak share cara mudah nak buang bintik hitam terutamanya kat hidung.saya guna Biore pore pack jerr.beli kat Watson harga dalam Rm 9.++.ada 10 keping  kat dalam.jom tengok.

saya pilih black colour
cara  pakai basahkan hidung kemudian lekatkan.wait until 10 -20 minit dah boleh buka.
hasilnya..nampak tak??tak nampak kan hehe.
cuba scroll lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ewww...banyak yang keluar -_-"


sekian ..
bye 
Assalamualaikum..

3 comments:

Nama pena, Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta. Suri rumah sepenuh masa. Penulis Lifestyle Blogger berpengalaman Social Media Marketing Coach. said...

nAK CUba lah. thanks ek. Sy nak letak blog cik dilaella ni kat sidebar sy lah. As 'Blog resepi & make up tutorial'. Terima kasih ya. i like it

DILA ELLA said...

try lah.thanks,terharunya saya hehe..:) terima kasih sudi kunjungi blog saya^^

Unknown said...

hehe..bagus benda nie..nak cuba..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain