Followers Tersayang

WW #Kucing lapar

Assalamualaikum.
Kucing seekor ni memang kuat makan, dengar saja bunyi tin ni terus datang.. tak payah nak panggil-panggil lagi, cuma perlu goncang tin ja hehe..
Tengoklah cara si putih ni makan, nasib baik tin kecil ja, kalau tak satu badan masuk dalam tin.

P/s : Mood berblog semakin kurang hmm :(..

Penghargaan #Hadiah giveaway

Assalamualaikum.
Entry ni untuk penghargaan kepada sponsor hadiah yang telah saya dapat hasil join giveaway. Hadiah pertama saya dapat dari Mini February Giveaway , menang top referral.. terima kasih Ain :) Kalau nak tahu giveaway terkini jom ke blog beliau klik SINI.
Hadiah Natural Bamboo Slimming Suit
Hadiah kedua datangnya dari 1st giveaway by Nadia Dscarnia menang hadiah baju inner black. Terima kasih Nadia..
Hadiah topup rm 15 dari join first topup giveaway by Adeen Closets. Alhamdulilah terima kasih semua sponsor hadiah ^_^. Kalau ada masa jom terjah blog mereka..

Shopping kasut online

Assalamualaikum.
Berlambak website shopping online sekarang ni kan, cuma kena bijak lah pilih tempat mana yang menawarkan harga berpatutan. Bagi korang tengah cari kasut atau beg jom ke website ni.
Kira berpatutan juga harga kat sana.. banyak pilihan beg dan kasut yang cantik-cantik tau sampai rambang mata nak memilih.. selain tu ada juga jual pakaian tapi tak banyak lah.
Hasil shopping.. *kasut kelabu tu bukan saya punya hihi..
Mula-mula nak beli sepasang kasut ja, tapi tak boleh.. kena ambil 3 barang baru boleh sebab kebanyakan barang kat situ pre order. Barang ni sampai dalam seminggu lebih, beg tu ready stock.. Jom lah ke Snow Fahsion Shop mana tahu ada yang berkenan.. 
P/s : Oh ya siapa tahu kat mana nak shopping shawl halfmoon yang murah? nak borong tudung untuk hari raya nanti hehe..^_^..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain