Followers Tersayang

Jahit baju kurung adik

Assalamualaikum.
Selamat petang semua sudah minum petang hehe.. Alhamdulilah siap juga baju kurung adik, baju kelas katanya tapi skirt tak ada sebab bajet kelas tak cukup. Dah lama sebenarnya tak menjahit baju kurung ni, ada juga yang bertanya tempahan baju kurung raya lepas tapi saya tolak, alasannya tak berapa pandai jahit baju kurung ni hihi.. 

kain 2 meter untuk baju sahaja
 jahit pun main hentam saja hihi daripada upah orang lain yang jahit baik jahit sendiri.. jimat lagi kan. 
siap dah walaupun tak berapa kemas hehe.. Insya Allah nak perbaiki lagi kemahiran jahitan ni.. Selamat berhari sabtu semua.
Terima kasih sudi baca ^_^

9 comments:

Mardiah Diana said...

Salam singgah hujung minggu dik....cantik tu dik...

PeRdU cINta said...

Cantik...

Bbwana adienia said...

Nampak cantik tu hasilnya dilla..pndai suda tu..bleh terima tempahan..;)

mirza syazwina said...

lawa kak dila jahit..dari miza tak taw pape..hehee

Melissa Muklis said...

hampir perfect dah tu. kalau Lissa, jahit seluar koyak pun terkulat-kulat. haha

Izz Latif said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

Asha Lya said...

Kira ok da tu dilla pandai pun jdi juga kan baju kurung

Wanyob said...

Aku nie jangan katakan menjahit , nak masukkan benang dalam jarum pun tak reti .

Busyra Bt Takiyudin said...

wah.. pandai menjahit.. kemas.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain