Followers Tersayang

Kek daripada Bbwana ( Sweet red cheery)

Assalamualaikum..
Akhirnya dapat juga merasa kek daripada rakan blogger iaitu Wana (http://dapurjirankuberasap.blogspot.my). Balik kampung suami minggu lepas, saya order kek daripada Wana.. Selesai majlis berbedak adik ipar terus pergi ambil kek.. nampak sangat tak sabar kan hihi..

Kek cheese meleleh
Memang sedap kek cheese Wana ni, sekejap ja licin..en.suami pun suka, en.suami ni tak berapa  gemar sangat kek keju, tapi alhamdulilah kek ni ngam di tekak suami.. Order 1/2 kg tapi Wana bagi free 200gm, terima kasih ya.. Insya Allah ada rezeki nak cuba kek lain pula dan nak jumpa blogger Wana dan Lya.. Cuba lah kek Wana, gerenti memang sedap ^_^..

Terima kasih sudi baca ^_^

4 comments:

Mardiah Diana said...

salam singgah sini dik...sedapnya kek tu...cheese tu yang buat terliur...hihi...akak dah jumpa blogger lya...hihi...InsyAllah nak jumpa semua blogger sabahan bah klu ada kesempatan...hihi

Normi Nieza said...

WAH..NAMPAK PN SDAP..:)

Asha Lya said...

Lya pun tringin nak mrasa kek dari wana, nnt klau blik kg lgi Lya order kek cheese ni..nmpk sdp sgt la dilla.insyallah da kesemptn nnt kita jumpa ya d kngau ka kan

Mizz Aiza said...

Nampak sedap tu.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain