Followers Tersayang

Kek cawan

Assalamualaikum..
Hii

Korang suka tak kek cawan?opkosslah kan. :p
kek cawan comel kan,dahlah kecil,di tambah pula dengan hiasan krim,fondant dan sebagainya menambahkan lagi kecomelannya.
hari tuu saya ada buat kek cawan,baru belajarlah katakan hehe.cari resepi kat internet jer..nak cari bahan buat kek senang tapi yang susah cari bahan hiasan untuk kek.kat tempat saya ni takda  kedai khusus jual bahan2 kek ni,hmm..:( takpa kita buat jer apa yang ada ngeh ngeh ngeh (pujuk diri sendiri :p)
saya ni taklah pandai sebab tak ada pengalaman buat kek..apa pun silalah layan gambar2 kek cawan hasil kerja saya yang tak seberapa ni..

Elmo

Katak

Sun flower

 nak kena perbaiki lagi skill mendecorate kek ni
tangan pun masi keras lagi nak hias aising ni hehe..
Till then bye..

Assalamualaikum..

1 comment:

Cik JariManis said...

sun flower tu nampak cantik & sedap..bak sini pos ke tawau sabah..hahaha..nak rasa ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain