Followers Tersayang

Tudung bawal bersulam

Assalamualaikum.. 
hii 

Cantikkan tudung bawal bersulam.harganya lebih kurang rm20 lebih kot..
Tapi bagi saya,saya lebih suka buat sendiri,boleh design sendiri lagi corak yang kita nak..
hari tue saya ada buat sulaman pada tudung bawal.
saya belajar dari youtube jer..
saya sulam guna teknik bullion stitch untuk bunga dan daun teknik fern leaf. 
jom layan proses menyulam.. 

Bahan2 yang di perlukan

 Start melakar kat kertas dulu

kemudian lukis kat tudung guna water erasable pen

proses menyulam

tadaa nii lah hasilnya yang tak seberapa

sekarang dah ada tudung bawal sulam sendiri
sekian entry untuk kali nii.
bye

Assalamualaikum.

4 comments:

mirza syazwina said...

pandainya buat > <

DilaElla said...

Thanks Mirza Syazwina :)

Sally Samsaiman said...

Rajinnya dia!

siti said...

mcm mana cara nak sulam tu.. proses menyulam tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain