Followers Tersayang

DIY # Jahit lace dan manik

Assalamualaikum.
Baju dah siap jahit sekarang nak hias pula.. jom jahit manik dan lace. Mana-mana baju raya tahun lepas boleh lah jahit lace dan manik pasti tambah menarik, mana tahu boleh pakai semula. Pasti tak ada yang perasan baju tu baju lama sebab mata lebih tertumpu pada lace dan manik yang kita jahit hehe..
Baju warna biru + pink, warna lace yang sesuai ialah pink. Ni sebelum jahit manik, nampak simple kan.
Guna manik pearl pelbagai saiz dan warna, tambah bunga fabrik supaya nampak menarik.
 Siap pun jahit manik sekarang dah boleh jahit lace pada kain baju..
Sebelum dan selepas jahit manik. Selamat berDIY ^_^.

16 comments:

Asha Lya said...

Cantik pandai dilla diy ermm lya tak ke cukupkan masa dah nak kembali aktif jahit menjahit ni gula mood kembali dtg hhee

permatabiru said...

menarik

Cikna said...

Cikna pun wat camni.... baju peach, lace purple, manik pink+biru........;-)

ika zulkefli said...

dill memang kreatif la..hihi

yang baik Ishak said...

wah... cantik dan idea menarik.
Boleh buat untuk pakai hari raya ni...

Zaza Abdul Latif said...

creative & cantik.. kaler baju pun cantik

SecretOfShaila said...

cantik jadinya bila dah letak lace..

SecretOfShaila said...

cantik jadinya bila dah letak lace..

Normi Nieza said...

cantik..:)

Cik Itah@RRP said...

salam. thanks share dear :))

✿ pink velvet ✿ said...

cantiknya.. tp kita ade penyakit M.. Malas, hikhik~

Ayu Zan said...

lawa trus jadinya.. rajin awak..

mirza syazwina said...

cantiknya..warna pink pulak tu ^ ^

Kathy R'bain said...

Kreatif la sis ni..

PetakBunga said...

kalau lah rajin mcm ni..

Sya Mimie said...

Rajinnya dia.. :)
Kreatif..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain