Followers Tersayang

DIY #Hand bouquet ribbon #3

Assalamualaikum..
Entry diy kembali lagi, masa kahwin dulu kalau boleh nak save bajet sebanyak yang mampu.. mana yang dapat kita buat sendiri.. Alhamdulilah baju nikah, baju berbedak, veil, hantaran, mini photobooth dan bunga tangan semuanya diy. Insya Allah saya akan kongsikan tutorial diy tu kat blog ni moga bermanfaat terutama kepada b2b semua.
Okey saya nak kongsikan video tutorial untuk bunga tangan yang ketiga, untuk tutorial bunga tangan sebelum ini klik sini dan sini.

Saya belajar buat bunga tangan ni dari youtube.. ni videonya.
 Bunga tangan ni saya pakai masa majlis sanding
 close up sikit, saya hiaskan dengan kerongsang dan manik pearl. Hiasan tu korang boleh pelbagaikan lagi, ikut kreativiti masing-masing. Nampak ada jual kat facebook dalam rm1++.00. Bajet bunga tangan ni dalam rm50 ke bawah, nampak tak penjimatan di situ.


Terima kasih sudi baca ^_^

P/s : Kalau ada yang berminat nak sewa bunga tangan ni boleh emel kat dila_ella@ymail.com

5 comments:

ezy.fia said...

cantiknya bunga tangan..

Cik Nor said...

kreatif la dila nie..:)

PeRdU cINta said...

cantik sangat..

Mardiah Diana said...

Salam singgah petang dik...cantiknya..

Cantik baju sanding adik warna biru tu...tutorial dia ada tak dik...hihi..

ezyra taharin said...

terror lah akak.. kalau saya tah apa jadi bunga tu haha.. selamat la kakak saya ada butik pengantin, kalau nak kawen saya rembat je dia punya hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain