Followers Tersayang

Review produk # Relian Mascara

Assalamualaikum.
Femes maskara relian ni kan, sana-sini jual maskara ni.. Saya ja yang ketinggalan, bukan apa saya tak berminat sangat nak cuba mascara relian ni, sebab setia dengan maskara Maybelline. Kalau tak kerana sepupu ( Wani), tak merasalah relian maskara ni.
 The packaging, agak elegan pink-pink gitu.

 Satu maskara dan yang satu fiber. Fiber ni yang buatkan bulu mata jadi panjang dan lebat.
 Dapat lihat perbezaan sebelum dan selepas pakai maskara kan, bulu mata jadi lebat dan panjang. Abaikan lens yang tak sama warna tu.. tak tahu kenapa jadi macam tu, order lens sepasang dan berlainan power tapi warna pula tak sama **.
Sebelah kiri maskara relian, kanan maskara Maybelline.
Hasil review:
Bulu mata jadi panjang dan lebat lepas pakai.
Senang di cuci
Tak tahan lama, terutama fiber tu cepat jatuh, habis hitam bawah mata -_-'
Lebih suka kalau tak letak fiber.. just mascara ja.
Fiber tu bila kena air cepat tanggal.
Kesimpulannya tetap setia pada mascara Maybelline.. Apa pula pendapat korang tentang maskara ni?
Okey till then ^_^.



7 comments:

Bbwana adienia said...

serius cantik giler maskara relian tu tapi cepat tanggal pula..susah ni kalau tengah sedih..hihi..

Farah Waheda Wahid said...

bila tengok maskara teringat maskara dah nak habis...

Fhatin Amelia said...

Aah tak sukala kalau yang jenis cair bila kena air. Kalau peluh abis itam bawah mata :'(

Fhatin Amelia said...

Aah tak sukala kalau yang jenis cair bila kena air. Kalau peluh abis itam bawah mata :'(

Permatabiru said...

setuju lah..dah pernah try relian..maybeline lg best hihi

hidayu ayumie said...

Hehehhe takleh nk abaikam plak lense tuuu...
Tula mule2 dok perhati jugak...
Upenye mmg laen ye...

Asha Lya said...

Lya x guna maskara hhehe takut klau brpeluh nnt tanggal trus hitam bwh mata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain