Followers Tersayang

WW # Jeruk Mangga Asam boi

Assalamualaikum.

Femes jeruk mangga asam boi ni kan, sana-sini gambar jeruk ni, buat orang terliur ja.. Selalu juga buat jeruk mangga campur asam boi ni tapi guna yang dalam serbuk tu macam kat sini .
 1 biji mangga ni tak cukup makan sorang hehe..
 Letak banyak asam boi @ amoi-amoi lagi sedap.. 
Selamat petang ^_^


7 comments:

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Jeruk trending masa kini ;)

tiey smilez said...

Dah jadi viral jeruk ni. Tapi, sedap sangat. Nak jugak Diella. hihi
Menabung kat RHB :)
Jemput singgah : Penting Ke Jam Tangan Ni??

Asha Lya said...

aikk peapgi dilla dah wat lya terliur hhaaaha

fyra said...

Thanks follow blog fyra! Follow back #1367 ^^. Musim jeruk mangga la ni. Fyra pun sama ada beli. hehe. Berminat nak beli pobling? Whatsapp Fyra 0179410691 :)

fifie feyca said...

sodap nyeww.....

Haslinda Hassan Ali said...

sedapnya

hidayu ayumie said...

Heheheh dah buat da... xsmpai sehari abis licin sebalang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain