Followers Tersayang

WW #Makan mangga

Assalamualaikum.
Petang-petang macam ni teringin pula nak makan mangga, potong mangga kecil-kecil lepas tu cicah dengan sambal kicap dan serbuk sweet & sour.. Kalau masa budak-budak dulu tak payah potong mangga tu, terus gigit makan bersama kulitnya sekali..tak lama lepas tu timbul luka di tepi mulut hehe. ^_^
P/s : Entry wordless ja hari ni, sebab tak ada idea nak tulis apa :(

19 comments:

Lieya Von Jay said...

kite suka buah mangga yang manis lemak tu. sodap, kalao yg msam mmg xmasuk dengan selera :)

Normi Nieza said...

sdapnya..:)

Farah Waheda Wahid said...

wohoo ini memang terbaekkk kegemaran saya juga...

Cik Puan said...

aduhhhhh....sdap nya mngga ne,..letak lada+garam+kiap...mavlesssssssssssssss!

Puan Gojes said...

omgggg dila. ni yang buatkan PG tak senang duduk ni. da beliur :D

Teena Tna said...

Makan mangga muda pastu makan dengan asam. Uewww. Sedap masam2 ni...

Cik Mun said...

mengoda betul..sedapnyeee

Akeyla Azmi said...

ya allah dapnyaaaa hihihihihihi
suka serbuk sweet n sour tu heee :D <333

NinaAz said...

liurr kita tengok :)

Norhasniza Khalid said...

wah.. mama kureng makan mangga ni, mama tak suka masam..

SecretOfShaila said...

fuyooo...terliur tgk...hihihi

KakNi Sihat Cantik said...

sedap nyer tu (^_^)b
ha... mkn mangga tak potong kulit mmg bergetah lah bibir tu nnt... heee

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. sedap tu dila.. terliurnya akak.. :D

Aniq Bukhary said...

Wei geram btl plak tgk mangga nie.. beliur kita tau.. Haha

BUNDA a.k.a KN said...

Salam ziarah dari bunda...

campur cili sos n kicap , gaul rata pun sedappp...

Sally Samsaiman said...

nampak sedap..hihi

Hafiza AizZawa said...

pergh.. kene tunggu hari minggu nie..suke sgt..

Nurul said...

Terliur plak tgk mangga tu... sedapppnya makan ngan kicap+gula+cili... ^__^

Affy Afiqah said...

urghhhhh, teringin lama nak makan mangga gini aishhh T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain