Followers Tersayang

WW #Pisang goreng

Assalamualaikum.
Banyak pisang masak kat rumah, ni baru gambar separuh. Pisang ni dikenali sebagai pisang sabah atau pisang rebus, kalau buat pisang goreng atau apam pisang memang sedap, nak buat kek tak sesuai kot. Hari-hari buat pisang goreng sampai jemu nak makan hehe.. apa pun jom layan gambar pisang goreng yang saya buat tadi.


Pisang goreng cicah dengan sambal kacang memang sedap tau.. ^^

8 comments:

mirza syazwina said...


boleh cincah ngan kuah kacang rupanya..hahaa.tal taw plak miza...sedapnyeee...

Bbwana adienia said...

salam aidilfitri dan maaf zahir batin..sedap makan pisang goreng tu..parut keju atasnya atau cicah dengan susu manis pun sedap..cicah dengan sambal belacan pun layan juga ni..

white lily said...

laaa.. ingatkan cucur udang je bolehh.. cucur pisang pun bolehh ehh? nak cuba ler nanti. hihi

tiey smilez said...

Wahh. terliur nak makan pisang goreng ni. Esok nak gi beli.

Eah, makan ngan kuah kacang? Leh cuba ni :D

Anonymous said...

I have been browsing online greater than 3 hours lately,
yet I by no means found any interesting article like
yours. It's beautiful price enough for me. In my view, if all site
owners and bloggers made excellent content as you did, the internet will likely be much
more useful than ever before.

My webpage: Shawn Dohmen Hawaii

Ayu Zan said...

Xpernah cicah smbal kacang. Kat johor cicah smbal kicap.

Norhasniza Khalid said...

alahai.. sedapnya, terliur tengok

Sya Mimie said...

Sdapnya pisang goreng.. Fav sngt.. Tp xtau pula blh cicah dgn kuah kacang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain