Followers Tersayang

Shawl manik

Assalamualaikum..
 
Minat pula dengan shawl manik macam ni, simple.. rasa macam nak buat sendiri. Cari ja mana-mana shawl plain yang ada lepas tu jahit manik.. jimat tak payah beli baru.
Kena selongkar almari lah jawabnya ni.. apa pun kalau menjadi nanti saya buat entry ya :)..

9 comments:

Asha Lya said...

Cntik lya pun maw cubala buat

miya amira said...

kan..xpyh membazir beli yang baru...
guna je yang lama n ubah jadi yang baru...
baru la rare..

Sally Yatiey said...

Cantikkkk ;D

Cix Media said...

cantiknya... ^_^

Cik Itah@RRP said...

salam. bole tahan cantik

ika zulkefli said...

cantik la yg pink tu.:)

Anne Nurain said...

cantik kan?
anne pun mo cuba bt sendiri tp xda masa lagi mo jahit2 manik ni.. hehe..

Aina Akmal said...

lawaa lah~~ :3

Kathy R'bain said...

Ye..recycle je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain