Followers Tersayang

Bun Manis

Assalamualaikum..
Hii.
Selalu kalau teringin nak makan bun beli kat kedai jer,macam-macam jenis bun yang di jual,just pilih jer mana yang berkenan.teringin juga nak buat bun sendiri.cari-cari resepi dekat internet,terjumpa pula resepi  dari Jintan Manis.lepas tue try buat,mula-mula tak menjadi lupa letak majerin hasilnya bun jadi keras hehe.percubaan kedua Alhamdulilah menjadi..Jom layan gambar kat bawah.. 





taada hasilnya :)
kalau nak letak inti pun boleh..
 selamat mencuba..
bye
Assalamualaikum.


2 comments:

P U C A T said...

gebunya bun awak.
nak try la macam sedap je :)

DilaElla said...

Thanks sudi lawat blog saya.awak cuba lah buat mesti lbih gebu dan cantik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain