Followers Tersayang

DIY Mini Beg Serbaguna

Assalamualaikum.
Hii.
Jom berDIY lagi,kali ni saya nak share cara buat beg serbaguna,macam-macam korang boleh simpan kat dalam beg tu nanti macam alat mekap,pen dan sebagainya.Sebenarnya nak buat beg yang besar sedikit tapi tak cukup kain,sebab saya guna kain perca.Lagi elok kalau guna kain jenis Us designer cotton,beg nampak lebih cantik.Okey Jom kita start..
Kain hitam tu untuk bagi beg nampak tebal,saya guna 3 lapis kain,begitu juga bahagian sebelah.Tengok gambar jelah,tak pandai nak explain.maaf ><
Proses menjahit..

Setelah diterbalikkan..Tadaa dah siap..Senang kan ^^

Sekarang dah boleh simpan barang-barang.
Selamat mencuba.
Terima kasih sudi baca :)
Assalamualaikum.

11 comments:

chinta said...

kreatif....boleh cuba...tq

Normi Nieza said...

nice..:)

Mizz Aiza said...

comelnya.. sangat kreatif.. :)

Cik JariManis said...

alolo, cutenya..hmmm :)

Faridzuan said...

Comel sangat-sangat! Lepas ni tak payah beli kotak pensel kat kedai buku kot. :p

mama ila said...

wahhh...comel..pandainya awak DIY...saya nie jenis tangan xder seni..ngeeeee

Berry Lavynia said...

senang jugak yer..heeee :)

Fiza Suhaimi said...

Wahhh comelnyeee! Lepas dah siap mesti tersenyum puas dengan hasil tangan sendiri Hehehe =D

nur hidayah said...

wahh comel n kreatif lar..suka2.. ^^

latifah zainal said...

cantiklaa..senang ke?mcm susah jek..huhu..akak tak pndai mnjhit

man said...

lawanya berapa 1 klu jual

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain