Followers Tersayang

Peplum

Assalamualaikum.
Hii.
Saya dah lama nakkan baju kurung peplum,fesyen baju yang tengah femes sekarang ni.Suka tengok baju peplum ni sebab cute dan nampak kurus jer bila pakai.Nak minta jahit tapi kain takda,teringat pula baki kain baju kurung tahun lalu,asalnya kain ni saya beli 4 meter,tapi saya guna 2 meter untuk baju kurung,skirt guna kain lain.Kalau hantar kat kedai jahit upahnya rm50,jahit sendiri lagi jimat.First time jahit baju peplum ni ,saya jahit untuk suka-suka jer.Alhamdulilah menjadi walaupun tak cantik,maklumlah saya tiada pengalaman menjahit.Saya jadikan Kedaijahitku sebagai rujukan,banyak tutorial dan tips jahitan diblog ni.Jom layan gambar dibawah.



Siap..^_^
Till then.
Terima kasih sudi baca.
Assalamualaikum.

13 comments:

NinaAz said...

wahhhh...pandaiii.. boleh jual nih

Mirza Rohizat said...

pandainya buat,kalau mirza mmg tak reti la ni,hehee.cantik sangat^^

budakvanilla said...

waa. .comelnya. .ske2. .blh tlg wt? hehe

cik jari manis said...

mak CJM dah lma mintak carikan tutorial baju peplum ni..akhirnya jumpa kat blog Dila...tq! :)

Unknown said...

pandainye dye ! cantek :D

AinNawwar said...

cantik je la akak. ambik la tempahan peplum. hihi

Mizz Aiza said...

cantiknya dila.. memang berbakat menjahit baju.. memasak pun pandai.. :D

ZULHILMI TEMPOYAK said...

tumpang tnya.. peplum tu apa.. hehe

Unknown said...

Awesome blog:)
saya dah follow blog nhe dan jangan lupa follow balik yerr :)
Terima kasih~salam ukhuwah
www.kamarularnizam.blogspot.com

Unknown said...

cantik...bestkan kalau pandai jahit..hehehe..ila xpandai.. =)

Unknown said...

cantik...bestkan kalau pandai jahit..hehehe..ila xpandai.. =)

WiTeD said...

Hello, This is nice post. I thank you very much.

Unknown said...

cantiknyaa.. jealous Najwa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain