Followers Tersayang

Aktiviti hujung minggu

Assalamualaikum.
Tetiba teringin mahu makan pizza, ni sebab tergoogle resepi pizza.. buat terliur ja nampak pizza yang sedap-sedap. Terus ajak adik-adik turun dapur gotong-royong buat pizza, nasib baik diorang nak tolong, apa tidak kalau dah cakap "Siapa ndak tolong tidak kena bagi" hehe..
Toping pizza saya letak sosej, crabstik, cendawan butang, nenas, sayur campur, keju mozarella, puri tomato dan lada hitam..
Kejap ja masak, sedap makan panas-panas. Puas hati dapat makan pizza buatan sendiri.

Pizza hasil kitaorang adik-beradik. Habis makan pizza, tanya adik "kamu mahu buat pizza lagi ka?" serentak jawab, mahu!!!. amboi nanti ja lah ya hihi..

Apa aktiviti korang hujung minggu?

9 comments:

Liyliz said...

lapar nyaaaa

ruslanafiq said...

Sedapnya. Meriah topping

Izzati Amira said...

sedapnya piza tarik tarik.. adoi

Mardiah Diana said...

Salam singgah hujung minggu dik...wahh....sedapnya pizza...akak pun suka makan pizza tapi tak pernah cuba nak buat sendiri....hehe


Farra N said...

pandainya dila bt pizza..wuuu.tgk jepun dh nmpk sedap...

Asha Lya said...

Slalu bli ja..buat x pernh lgi hihi.lya duk rht kat umah ja

Bbwana adienia said...

Wah..best betul ni buat pizza sendiri..sedap mkn ni buatan sendiri..boleh letak apa saja yg kta suka kan..wana nada buat apa2 hjg mggu..rest ja :)

hidayu ayumie said...

Wahhh syok kan kalu dpt makan cmni.. gotong royong lg nk siapkn pizza tu....

ct kektus said...

buat dgn adik2 lagi lah seronok kan. nampak sedap pon iye. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain