Followers Tersayang

Tetamu malam

Assalamualaikum.
Malam kelmarin bising bunyi kucing mengiau di luar rumah.. bunyi macam bukan kucing kat rumah ni. Malas nak pergi tengok, tak lama lepas tu riuh adik bising-bising dengan bunyi kucing sekali dalam rumah. Sekali tengok ada seekor kucing berbulu panjang datang, comel..
 Adik cakap kucing ni ikut dia balik rumah sejak dari restoran R&R..
 Ni dia kucing tu, muka nampak garang tapi sebenarnya manja sangat dan tak suka di dukung. Kasihan tak terjaga, telinga dia berkurap..
 Lembut ja bulu kucing ni.. Kalau lah ada seekor kucing spesis ni habis rumah penuh bulu kucing hihi..
Siapa ada kucing macam ni?
^_^

4 comments:

Asha Lya said...

Comel..dulu ada tpi dah jual

Jom Kongsi said...

Singgah dan follow

Lawa kucing..

Anonymous said...

Comelnye meow tu ^_^

hidayu ayumie said...

Dulu ade kucing cmni.. mmg muke garang sikit.. tp manje ya ampun... best je pgg sbb bulu lembut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain