Followers Tersayang

Makan coklat

Assalamualaikum.
Selamat pagi korang dah sarapan? Pagi ni sarapan coklat ja, makan coklat sambil blogwalking.. seharian tak blogwalking kelmarin sebab sibuk menjahit, maaf ya :). Waktu pagi memang berselera makan coklat, kalau waktu tu lain kurang sikit.
Ini antara coklat kegemaran saya, cloud 9 tu kesukaan sejak kecil lagi sampai lah sekarang.. kalau makan banyak pun tak muak hehe. Korang pula suka makan coklat apa?
^_^

3 comments:

Ainim Suju said...

dulu suka sangat makan coklat..la ni kurang dah

Hafiza AizZawa said...

sume coklat kak Fiza suke.. hehe

hidayu ayumie said...

Same la cloud9 tu dr sekolah rendh lagi suke makan... heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain