Followers Tersayang

Kucing mencuri

Assalamualaikum..
Ni dia kucing mencuri tu, entah bila masa dia ada kat dalam tu.. kasihan lapar. Bila disuruh keluar dan makan semula nasi tu dia tak mahu pula, merajuk lah tu..
 Sayang pula tengok nasi tu, mahu buat apa ya supaya kucing habiskan nasi..
 Terus teringatkan whiskas hehe.. guna whiskas jenis basah yang dalam pek tu kemudian gaul-gaulkan dengan nasi sampai sebati. Letak banyak-banyak sikit bagi sedap.
Bila dah buat macam ni pasti kucing berselera makan.. ^_^.

10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

MMG KUCING SELERA BILA GAUL NSI MCM TU =)

Asha Lya said...

Comelnya kesian mereka lapar tu

Bbwana adienia said...

Haha..betul tu..kalau kucing wana suka makan nasi+ikan rebus.ala2 healthy gitu.Haha..

Jazz Lover said...

Kucing pun pandai merajuk. Heheh.

hidayu ayumie said...

Dulu mase bele kucing bt cmtu la klau malas nk rebus o xde ikan goreng...
kalau bg cmtu he bngkrup ayu...
gehehehe

Amanina said...

whiskas yg basah2 sikit tu mahal dr yg kering kan :(

Lieya Von Jay said...

wow siap buat cerita step by step lagi ye dila :)

Hamidi SP said...

Peningnya kepala bila kucing kuat mencuri..huhu

Hakim Zaini said...

Sabar jela, haha.. ada orang bukan whiskas yang dia bg, penyapu la kot.. huhu apa pun terbaik la awk.. :)

ct kektus said...

kucing tu malu sebab dah kantoi makan curi2. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain