Followers Tersayang

Hasil DIY tudung manik

Assalamualaikum.
Ingat tak entri tentang shawl manik hari tu, saya dah buat tapi tak lah sebiji macam tudung dalam gambar tu. Cari-cari tudung lama lepas tu cantikkan sikit dengan manik, jadilah ala-ala tudung tu hehe..
 Ni lah tudung yang bakal di tambah manik nanti, saya guna shawl biasa dan halfmoon dah lama tak pakai tudung ni tersimpan begitu ja dalam almari.
Proses jahit manik, tak pandai sangat jahit manik ni hehe.. jahit ikut suka ja..
Ni pula untuk tudung biru, kalau rajin boleh bagi penuh manik macam dalam gambar atas sekali tu, tapi saya buat simple ja, lagipun manik tak cukup..
ni lah hasilnya
Lepas ni dah boleh pakai tudung ni, daripada jadi jeruk dalam almari kan.. jimat tak payah beli baru.. senang ja kan, selamat mencuba ^_^.



8 comments:

CikSiti said...

mak saya pun suka jaait manik

Farah Waheda Wahid said...

wah cantik, thanks for sharing dear...

Cik Itah said...

salam dear. cantik hasilnya

Teja Evalea said...

Waaa cantik! Pandainya menjahit, kite klu jahit tak boleh pakai terus da kain tu hahaha

Asha Lya said...

Memg cntik klau pndai d ubah..lgi jimat

Mila Hilas said...

dh jd baru da...cntk tu .untung la pakai hias manik.

hidayu ayumie said...

jelesnye tgk orang yang kreatif ni

Tengku Haji Wook said...

Kreatif nya dilla.. bestnye, yg lama blh jadi baru ^_^..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain