Followers Tersayang

Churpchurp

Assalamualaikum.
Hii.
Pasti ramai yang join churpchurp kan.Alhamdulilah setelah 4 bulan join churpchurp ni,sampai juga target dah boleh cashout,walaupun tak banyak mana pun yang saya dapat..terima kasih pada yang sudi klik iklan saya..
berfikir nak cahsout ke tak ataupun biarkan dahulu..
Bagi yang belum daftar churpchurp bolehlah daftar kat sini.kalau korang klik iklan saya nanti tinggalkan jejak kat c.box nanti saya akan klik balik iklan korang..sama-samalah tolong-menolong menambah earning ^_^.Assalamualaikum..


5 comments:

Shakira Pathi said...

Tengok maacm banyak jea earing tu :)

Mizz Aiza said...

akak je yang tak pernah join.. hihi.. kalau nuff tak muncul akak akan tolong klik 2 atau 3 churp2 dila..

dilaella Ella said...

@Shakira Pathi sikit je tu hehe :)

dilaella Ella said...

@Mizz Aiza jom join kak,terima kasih akak sudi klik :)

Aida Ismail said...

Click semua iklan Dila ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain