Followers Tersayang

Siapa nak kad raya?

Assalamualaikum.
Hii.
Ada sesiapa yang nak kad raya dari saya ke?saya nak bagi kad raya,tapi kad raya ni saya beli kat kedai je tak sempat nak tempah.kalau ada yang nak, tinggalkan link blog kat komen entry ni ya..buat masa ni kad raya ada 7 keping je..kalau banyak yang nak insyallah saya akan tambah lagi kad raya..tinggalkan link blog korang sebelum jam 8.00 malam ni,sebab saya nak pos isnin esok ^_^.
Assalamualaikum..

15 comments:

Nabilaa Izzati ✔ said...

nak !
http://nabilaizzati17.blogspot.com/

Aina Hanani said...

Nak nak!
www.ainahanani.my

asyu asyura novelis said...

Waalaikumsalam.. hehehe...
nak nak nak >_<

>> http://asyuasyuranovelis.blogspot.com

Tampawan said...

nak
http://tampawan.blogspot.com

Shakira Pathi said...

Nak!! :D

cahayashakira.blogspot.com :)

tiey smilez said...

Nak kad raya Dila yg cumil :p

http://tieysmilez.blogspot.com/

Normi Nieza said...

http://www.blogger.com/home

Princess Syazliyana said...

nakk hehe

http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/

Norhasniza Khalid said...

mama nak..
http://mamamamy.blogspot.com

Izz Hazwani said...

Eh nak nak!!!!!

http://doubleeudoubleeudoubleeu.blogspot.com

Nur Sabrina said...

mahu mahu!

http://heyhoneysista98.blogspot.com/

ayut said...

blas semula la...nnt leh dpt kad raya jugak mungkin ^^
http://akuayut.blogspot.com/

nashya (นิชคุณ) said...

alooo, saya nak :'(

Mizz Aiza said...

dah terlewat nampaknya akak.. hehe..

Aida Ismail said...

Yeayyyyy! :D dapat gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain