Followers Tersayang

Siapa nak kad raya?

Assalamualaikum.
Hii.
Ada sesiapa yang nak kad raya dari saya ke?saya nak bagi kad raya,tapi kad raya ni saya beli kat kedai je tak sempat nak tempah.kalau ada yang nak, tinggalkan link blog kat komen entry ni ya..buat masa ni kad raya ada 7 keping je..kalau banyak yang nak insyallah saya akan tambah lagi kad raya..tinggalkan link blog korang sebelum jam 8.00 malam ni,sebab saya nak pos isnin esok ^_^.
Assalamualaikum..

15 comments:

Nabilaa Izzati ✔ said...

nak !
http://nabilaizzati17.blogspot.com/

Izzati Aqilah said...

Nak nak!
www.ainahanani.my

Asyu said...

Waalaikumsalam.. hehehe...
nak nak nak >_<

>> http://asyuasyuranovelis.blogspot.com

Tampawan said...

nak
http://tampawan.blogspot.com

Shakira Pathi said...

Nak!! :D

cahayashakira.blogspot.com :)

Fatihah Azanan said...

Nak kad raya Dila yg cumil :p

http://tieysmilez.blogspot.com/

Cik Nor said...

http://www.blogger.com/home

Amirah. said...

nakk hehe

http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/

norhasnizakhalid said...

mama nak..
http://mamamamy.blogspot.com

IZZ HAZWANI. said...

Eh nak nak!!!!!

http://doubleeudoubleeudoubleeu.blogspot.com

Nur Sabrina said...

mahu mahu!

http://heyhoneysista98.blogspot.com/

ayut said...

blas semula la...nnt leh dpt kad raya jugak mungkin ^^
http://akuayut.blogspot.com/

nashya (นิชคุณ) said...

alooo, saya nak :'(

Mizz Aiza said...

dah terlewat nampaknya akak.. hehe..

Aida Ismail said...

Yeayyyyy! :D dapat gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain