Followers Tersayang

Jus buah naga

Assalamualaikum.
Hii.
Alhamdulilah hari ni dah masuk ramadhan yang kedua.Dah sediakan juadah berbuka?lagi beberapa minit waktu berbuka di sabah ni.juadah berbuka hari ni simple sahaja..kali ni saya nak kongsikan resepi jus buah naga yang sangat senang.Jom semak resepi..

RESEPI : JUS BUAH NAGA
Bahan-bahan:
Sebiji buah naga
2 gelas air
Susu pekat secukupnya
Ais secukupnya
Cara-cara:
Campurkan kesemua bahan kecuali ais batu ke dalam blender.Kisar sehingga buah naga hancur.Tambahkan ais jika suka..sedia untuk diminum waktu berbuka.
selamat mencuba..^_^

13 comments:

mimi nasir said...

ahhh sedapnyaaa. nyumss :)

...iSyA Purple* said...

ya ampunnnnn.... gambar tu, menggoda betoi! haha.. best2~!

Nao Mei said...

hihi...nampak sedap lah :)

Siti fironika said...

wow..cantik rupanya...msti enak rasanya...thanks for sharing...

dilaella Ella said...

@mimi nasir boleh lah cuba nanti..:)

dilaella Ella said...

@...iSyA Purple* hehe..:)

mirza syazwina said...

mengancam gila warna dia!!
comfirm sedap ni.meronta nak try ni >__<

Aida Ismail said...

Sebiji untuk segelas je ek? Hehe. Boleh try la macam ni. Mesti sedap!

Murni Amir said...

nampak sedap la . . nanti nak try buat lah ! :)

Nunu Yusop said...

sedapnyaaaaa! gulp gulp. padahal dah berbuka, tapi.. rasa nak minum air lagi lepas tgk gmbr ni. -.-

Cik JariManis said...

thanks for sharing dila...buat kita terliur lak pepagi ni..hehe =)

Mizz Aiza said...

sedapnya..

O'gosh Iskandar said...

aiseh dik...nasib akak x goyang..takkk...x goyang pun...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain