Followers Tersayang

Jahit manik ditudung..

Assalamualaikum.
Hii.
Tetiba rajin pula nak jahit manik..sebenarnya tudung bawal ni adik punya,tapi tak dipakai dah..agaknya dah bosan kot.daripada tudung ni dibiarkan begitu saja,baik cantikkan sikit supaya boleh dipakai semula..sekurang-kurangnya tak membazir kan..alhamdulilah lepas dah jahit manik kemain suka lagi adik dengan tudung ni..^_^
ini lah tudung tu..
proses melakar corak.saya buat corak yang ringkas saja..
 manik-manik yang digunakan
proses menjahit manik bermula..

Dah siap pun.simple saja kan ^_^
Terima kasih sudi baca..^_^Assalamualaikum.

14 comments:

Norhasniza Khalid said...

memang terbaik lah.. rajin.. mama jahit labuci kat baju pun mata rabun..

dilaella Ella said...

@Norhasniza Khalid kadang2 je datang mood rajin ni mama hehe..wah nanti bolehlah ajar jahit labuci ^_^

Teena Tna said...

Wah, pandainya dia jahit manik...
Gambar tudung yg atas skali tu mula2 tgok ingatkan $&@?!..hehe

Shakira Pathi said...

Cantik dan menarik :)

Nao Mei said...

rajin betol dik...hihi

Mizz Aiza said...

rajinnya dila.. memang cantik la hasilnya.. boleh buka untuk tempahan ni..

Scarlett O'Hara said...

Macam nilah bakal menenantu yang rajin!

dilaella Ella said...

@Teena Tna hehe,eh apa tu?

dilaella Ella said...

@Shakira Pathi thanks shakira :)

dilaella Ella said...

@Nao Mei kadang2 je rajin hehe :)

dilaella Ella said...

@Mizz Aiza thanks kak,insyallah kalau ada rezeki :)

dilaella Ella said...

@Scarlett O'Hara thanks hihi :)

Aida Ismail said...

Cantiknyaaa. Kreatif laa. ^^ saya tak pandai jahit2 manik ni. Huhu~

Kathy R'bain said...

kreatif..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain