Followers Tersayang

DIY Make up Bag

Assalamualaikum.
Hii.
DIY kali ni ialah beg mekap yang sangat simple,tak susah pun nak buat..Tak semestinya nak simpan mekap saja,barang-barang lain pun boleh..okey jom start..
Antara bahan yang diperlukan..yang putih tu kertas keras,tak tahu pula nama betulnya..lapiskan kain dengan kertas keras tadi tu dan seterika.
 gariskan dan jahit.kemudian lapiskan lagi kain di bahagian bawah kertas keras tadi.
Jahit zip dan jahit mengikut garisan yang telah ditandakan seperti di atas.
Jahit pada bahagian bucu dan gunting..terbalikkan beg dan dah siap pun..
Selamat mencuba..^_^ Assalamualaikum.

7 comments:

Fiza Aizzawa said...

pandainyer... cantik pulak tu.. >.<

Mizz Aiza said...

kemasnya jahitan dila.. cantik beg tu.. boleh letak alat tulis juga..

naomei said...

cantik bag tu...kalau cik akak buat..agaknya tak menjadi..hahaha

cik jari manis said...

CJM tak banyak sgt barang make up..setakat lip balm & bedak johnson tu adalah..hehe...anyway, nice sharing dila! ^_^

Mirza Rohizat said...

pink lagi^^
cantiknya=))

NF said...

cantik ! :D

Anonymous said...

cantik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain