Followers Tersayang

Sarapan pagi makan coklat

Assalamualaikum..

Selamat pagi dah sarapan? Seharian kelmarin tak dapat blogwalking..disebabkan masalah internet lagi, kejap ok kejap-kejap tak ok.. sabar saja lah. Kelmarin adik lelaki saya balik dari Labuan..pulang untuk cuti hari raya haji. Adik bawa ole-ole coklat..hehe tak sah lah kalau pulang tak bawa ole-ole kan. Semuanya coklat kegemaran iaitu Cadbury Dairy Milk. Kelmarin selera makan coklat tak berapa nak ada, tak tahu kenapa..tetiba pagi ni teringin pula nak makan coklat..habis sebungkus coklat jadi santapan pagi hehe. 

Coklat..
Suka makan coklat yang  perisa french vanilla tu..  Pasti korang pun suka makan coklat kan ^_^

p/s : harap internet hari ni tak ada masalah..bolehlah blogwalking ke blog kawan-kawan :)

13 comments:

Affy Afiqah said...

wahhhh banyakny, favourite ika klu cadbury ni, black forest :)

Super Bio said...

Boleh ni... berbagi coklatnya buat saya..:D

Khamsi Abdullah said...

Amboih...mat salleh naa. Tapi makan coklat d pagi hari kira okay la kan..sebab coklat membantu kite digest semua tenaga kalau tak silap. means, kalori pun die burn..

saya penggemar coklat dan kopi :)

Puan Ezy said...

bykenye coklat..
nak satu!

ezyra daniel said...

waa best nye dapat makan coklat byk2 hehe

Sally Samsaiman said...

tuuu diaaa...bukan main byk coklat buat breakfast! :P

mirza syazwina said...

banyak toi coklat,sedapnya bila coklat mencair di mulut,^_^

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak pun suka coklat juga dila.. :D

Kathy Rbain said...

nyum...

ct aman said...

follower ke 778...;)
salam kenal...jmpot singgah ke blog^___^
ctamanaqim.blogspot.com

Maria Firdz said...

Wah.. byknya coklat.. mcm suami sy gak pncinta coklat.. hehe

Teena Tna said...

Suka suka suka. Bak sini sikit

Marou Apple Hijau said...

wah meriah dengan coklat.. sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain