Followers Tersayang

Kucing lapar

Assalamualaikum.
Kucing kalau lapar asyik mengiau-ngiau ja kan..pantang nampak kita pegang makanan mulalah tunjuk aksi manja.. sampai kita nak jalan pun kadang terpijak si kucing, mana taknya kita nak jalan dia dah dahulu ke depan lepas tu pusing-pusing kat kaki..macam-macam aksi kucing ni kan..
Hari tu ada buat kek cawan, bagi kat kucing separuh..kejap ja habis, sampai kertas kek tu pun dia makan..ish ish. Tengok kertas kek tu tinggal separuh lagi..kalau dibiarkan habis kertas tu dimakan.
Kelmarin adik beli makanan kucing, beli yang murah saja..pernah bagi wishkas tapi kucing cirit-birit pula, yang murah ni ngam pula. Tengok tu tak sabar-sabar nak makan, selalu simpan makanan kucing dalam tin ni..cuba tengok lambang tin tu..harap-harap lepas makan kucing jadi gemuk hihi. Bila goncang-goncang tin ni laju ja kucing datang, tak payah nak panggil-panggil hehe.. 
Gambar google
Kalaulah semua kucing macam ni, jaranglah kita dapat merasa ikan hehe.. ^_^

7 comments:

Cik Puan said...

hahahaa...comei je kucing tu...lapar sangat kut sampai makan kertas nye sekali...

Mazni Munawar said...

hebatnya kucing pun makan kek cawan, hihihi. lapar benor kucing tu smpai dia bedalnya makanan kucing dlm tin tu :p

ezyra daniel said...

kucing nie taste dorang lain2 kan hehe..
done klik nuffnang

PeRdU cINta said...

bersungguh kucing makan ye :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

suka tengok aksi manja kucing.. bila dia lapar memang gelojah je dia makan.. hehe..

ima salsuzaima said...

oh kalau kucing kejar2 dan pusing2 kaki mksdnya lapar..haha..bru tahu..pernah jugak terpijak kucing.tp kucing org la..haha..sy bukan pecinta kucing..ekeke

Affy Afiqah said...

kucing kat rumah ika pun camtu, kadang2 sampai terlangkah kucing, sebab tak perasan dia duk gedix2 kat kaki bila kita jalan, huuuu
kucing kat rumah ni excited dengar abah je yang bawa makanan dia, klau org lain bawa, kucing rumah ika ni buat tak tau haha pelik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain