Followers Tersayang

Makanan ringan budak-budak

Assalamualaikum.
Petang ni tak pergi mana-mana, duduk depan laptop blogwalking kat blog kawan-kawan.. sambil makan kopok dan gula-gula hihi.. Jumpa juga makanan ringan kesukaan zaman budak-budak.. 
Keropok dan gula-gula
Harga keropok tu tetap sama 10 sen tapi isi makin kurang, rasa tetap sama. Saya panggil keropok kucing sebab ada gambar kucing.. keropok ni agak laku juga sebab selalu cepat habis. 
Gula-gula sedap kesukaan zaman kecil-kecil sampai sekarang.. dulu 10 sen dapat dua biji, sekarang makin mahal.. tak apalah yang penting dapat merasa gula-gula sedap ni hihi.. Ok lah nak sambung blogwalking dulu.. ^_^

14 comments:

Nurul Hidayah said...

suke gula2 rabbit tu.. selalu panggil gula2 susu.. mase kecik2 dulu selalu pelik.. nape plastik gule2 ni, yg balut gula2 tu bole makan dan hilang dlm mulut ea... rasa cam magic sangat.. hahaha

nurul hidayah said...

yeahhhh kopok kucing main guitar . dulu-2 balik sk rajin gak la g kedai beli bnda-2 dlm gambar tu . cekelat (gula-2) apa ntah org panggil tu . sedap ! dahulu & sekarang dah beza dah cik kak oiii .. harga makin naik . hehe

Izzaty Azma said...

kalau makan gula-gula arnab tu, makan dengan plastik putih dia sekali :) mak sedara selalu beli borong je kat ampang

ezyra daniel said...

keropok tu sye suka makan..just gula2 tu kurang skit..tp kadang2 tu mkn gak la kalau dah teringin

adrianna syaz said...

Yg keropok kucing tu mmg sllu bli klu mamak teng2 lalu..gula2 arnab tu..mmg fveret..rasa susu2..makn pun jimat2 dulu..susah nk dpt..heee

Hafiza AizZawa said...

gula2 boleh mkn dgn plastik.. sedap..

Affy Afiqah said...

keropok tu sedap, gula2 tu ika tak suka haha :)

marniey zul said...

sya pun slalu jgk mkn tp skrang mcm susah nak dpt lah..

ika zulkefli said...

makanan feveret budak-2 ni..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

nostalgia terutama gula2 tu..

FarhanahAdzlan said...

kropokk tu selalu makan time kecik sekarang macam susah nak jumpa huhu

Aniq Bukhary said...

Favourite saya nie time kecik.. Makan dia punya kulit tu, sedappp.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

teringat masa zaman kecil dulu sellau juga makan keropok tu.. beli masa lepas balik sekolah.. sekarang ni isi kandungannya semakin berkurang walaupun harga tetap sama..

Akeyla Azmi said...

ya allah sekarang tu sangat mahal kalau banding lah dgn dulu heheh

nyummm sangat sedapppp aaaaaa <333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain