Followers Tersayang

WW # Kucing malas

Assalamualaikum.
Cik piyik yang malas..tengoklah cara dia tidur, kalau lah letak tilam tak tahu macam mana posisi dia.
 Pindah di tempat panas pun masih tidur lena..
Letak teddy bear pun tak sedar,.memang mengantuk sangat cik Piyik ni hihi..

6 comments:

adrianna syaz said...

Mcm2 gaya dia tido ni.hehehe :)..snggah mlm ke blog dila

mirza syazwina said...

comelnya tido,geram tengok :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya cik piyik tidur.. sampai tak sedar bear peluk dia.. hihi..

nia ain said...

jom join http://aindotain.blogspot.com/2013/11/jom-join-exchange-link-churp2-and-8.html

Affy Afiqah said...

hahaha comelnya tidur siap peluk teddybear...kucing ika kat rumah ni pun malas2, pastu manja terlebih --'

IbuNoey said...

alalala..tomey jer peluk teddy bear tu..dapat kat AniqFiras ni,habis digomolnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain