Followers Tersayang

Demam..tak dapat beraya..

Assalamualaikum.
Hari ni dah masuk syawal kedua dan dah dua hari tak dapat beraya sebab demam..tekak terasa sakit dan badan rasa sejuk..Lagi satu selera makan pun tak berapa nak ada sebab semua makanan yang masuk dalam mulut macam tak ada rasa..Sedihnya tak dapat jalan beraya, asyik terperap kat rumah..tetamu datang pun saya kat dapur je.. sobss :( sabar jelah, takpe..ni semua ujian.Apa pun selamat hari raya semua,jangan terlalu makan banyak ye..hehe :)

10 comments:

siara elina said...

sabar okey .. jangan lupa makan ubat ^^

mirza syazwina said...

sis,semoga cepat sihat taw lepas tu boleh raya sakan ^_^

dilaella Ella said...

@siara elina thanks :)

dilaella Ella said...

@mirza syazwina thanks Mirza,:)

Mysara Ab Rahman said...

la..org len cbuk berayer..moga cepat sembuh k..:)

Miss Huda said...

Semoga cepat sembuh ye dila. Walaupun tak sihat duit raya still dapat kan :D

Shakira Pathi said...

Makan ubat :)

Farah Arina said...

semoga cepat sembuh. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga dila cepat sembuh dari demam..

ayut said...

raya2x dmam mmg tak best kan..takpela...berehat jela ea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain