Followers Tersayang

Rindu nak jalan beraya..

Assalamualaikum.
Hari ni dah masuk raya keempat,cepat sungguh masa berlalu.Orang lain seronok beraya sakan hmm..saya masih juga beraya di rumah.Demam dah beransur baik,cuma selesma ni yang belum sembuh,susah nak bernafas sebab hidung tersumbat.Bangun-bangun je pagi tadi tekak ni rasa kering sangat,nak telan air pun sakit.Mama dah banyak kali bising suruh pergi klinik tapi saya tak nak,degil sangat hihi.Saya ni memang tak suka pergi klinik atau hospital..tak tahu kenapa.Terpaksa lah makan ubat yang dibeli kat farmasi je..
 Jenguk dekat luar cuaca mendung,awan pun kelabu..tandanya hari dah nak hujan.sejak dari raya pertama asyik hujan je sebelah petang. Mendung-mendung macam ni memang seronok tidur hihi..
Baru nak tidur,datang pula pengacau seekor ni, kalau kacau je tak pe juga,ini siap gigit lagi..agak sakit jugalah walaupun Piying masih kecil..nak kurung tapi kasihan, nak bawa tidur dia tak nak pula,asyik nak main saja..hehe.Hmm..boring pula tak dapat jalan-jalan,tengah fikir nak buat apa..^_^

9 comments:

huny madu said...

Boring gak kalau time raya x sihat kan. Banyakkn mnm air kosong, musim perayaan ni paham2 jela memang layan ais je. Moga diela cepat sembuh ye :)

Shakira Pathi said...

Meh beraya penang meh :)

dilaella Ella said...

@Shakira Pathi jauh nak p beraya kat penang :(

dilaella Ella said...

@huny madu betul tu huny,boring sangat tak dapat beraya.terima kasih huny :)

mirza syazwina said...

raya sampai 30 hari kat malaysia ni.hehee.semoga cepat sembuh sepenuhnya :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga dila cepat sembuh ya.. comel piying..

shark said...

aisey..
kene dmam plak time raya..
besa lepas raya br dmam..
hope dh ok skarang :)

siti ZAHARA said...

takut gi klinik ye..haa..kna paksa ni..hihihi..diladah sembuh ke?

ayut said...

kecik2x gitu mmg kucing suka je main..bkn reti nk diam..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain