Followers Tersayang

DIY rose chiffon

Assalamualaikum.
Kali ini saya nak kongsi cara buat rose chiffon yang paling senang.Pasti di rumah korang banyak perca kain kan,apa kata kita kitar semula perca kain tersebut menjadi benda sesuatu yang cantik..Jom kita start..
Tengok gambar sahaja pun dah boleh faham kan ^_^

Dah siap pun..bolehlah jadikan hiasan pada baju raya atau shawl..
Selamat mencuba ^_^

8 comments:

norhasnizakhalid said...

kreatif lah.. cantik.. :)

Mia Liana said...

wahhhh... sweetnya. pandainya buat...

Mirza Rohizat said...

lawa3!! ^_^

Cik Nor said...

cantik n kreatif..:)

Unknown said...

wah,kreatifnya...kalau Noey buatn,ntah boleh jadi bentuk bunga ke tak...

Ain Syima said...

lawa laa . .
kreatif . .
nampak macam senang nak try laa

Mizz Aiza said...

comelnya.. boleh cuba buat nanti.. :D

Unknown said...

bleh cuba ni..time kcih..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain