Followers Tersayang

Baju t-shirt murah

Assalamualaikum.
Kelmarin saya ke pekan dengan adik, bosan kat rumah tu yang merajinkan diri keluar jalan-jalan..Jarak dari kampung ke pekan lebih kurang 7 km dan tambang bas rm2.00,nasib baik tambang tak naik disebabkan harga minyak naik. Beli barang keperluan peribadi je sikit. Masuk saja kedai Gmart terus rambang mata lihat banyak baju t-shirt comel-comel, harga pun agak murah.
Disebabkan comel, maka terus rembat 4 helai baju hihi..baju untuk dipakai dalam rumah je. Baju t-shirt lengan panjang atau pendek harga tetap sama, rm 6.90 kira murah lah tu kan..Tapi saya pernah beli baju yang lagi murah daripada ni, rm 1.00 sehelai..tak percaya? 
Baju dan seluar panjang rm 1.00 sehelai..beli kat kedai bundle sebenarnya hihi..memanglah murah kan, tapi pakaian semurah macam ni jarang-jarang ada. Baju oren tu masih baru lagi, seluar tu seluar terpakai tapi masih elok lagi. kebanyakan barangan bundle yang dijual semuanya berjenama..pakaian dalam pun ada, hissh macam-macam hihi. Orang sini panggil kedai bundle ni rombengan. Pasti ada di antara korang yang suka beli barang-barang bundle kan..kongsilah sikit ^_^

17 comments:

Sally Samsaiman said...

badan kecik untung laa...hehehe :D

S.K.A said...

lama xpergi bundle =) he3 sy suka bundle..ada sppu ayah yg jual, slalu dpt murah..act, bundle lg best..sbb jenama dia mmg terjamin elok..nk2 jeans..pehh levi's 501 =) terbaikk..hi3, xsgka pulak prmpuan pn suka bundle ye..

Cik Itah@RRP said...

biar betul cuma rm1....murah gila tuu..

shu said...

kt sni sy slalu p Longwan..mmg murah2 baju..kualiti sma ja dgn booth supermarket..

Normi Nieza said...

cantik..:)

Lieya Von Jay said...

klo RM1 wajib grab byk2 la ^_^

Hafiza AizZawa said...

murah dan cantik la..

Farra Kikibum said...

first time dgr bju rm1 tu..sy bli d bundle pling mrh beli rm3 jaK..T_T

mina zaim said...

comel lah..hihiihi

puteri airyn said...

Murahnya.. RM1 je..??

tenku butang said...

nama je bundle tapi kualiti tip top.. heee.. harga pun bole tahan murah kann.. berjenama tu..

SecretOfShaila said...

ala...bukan orang taupun murah..^^

Kathy Rbain said...

sabahan rupanya sis ni..salam perkenalan..

mirza syazwina said...

lawa jugak kan walaupun bundle :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

dulu selalu juga akak beli baju di kedai bundle.. rm1 tu murah la dila.. akak beli rm3..

twinscraftlife said...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as phone case, ear cap,
bags, pouch and many more! 쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com

siti zahara said...

Untung jgkkn kita yg berbadan kecik ni..ada je baju yg harga2 murah..hehehe..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain