Followers Tersayang

Biskut makmur oh biskut makmur..

Assalamualaikum.
Bulan syawal dah berlalu, masa ni lah teringin nak makan biskut makmur. Nak cari di mana ya biskut ni? biskut di rumah dah lama habis. Hmm..ni semua sebab makan biskut makmur 2 ketul yang mama bawa kelmarin dari sambutan raya merdeka kat sekolah. kerana 2 ketul biskut makmur tu lah yang telah membuatkan daku teringat-ingat pada si biskut opps! hehe.. Oleh itu petang tadi telah merajinkan tangan untuk buat biskut makmur..nasib baik ada baki minyak sapi dan butter dalam peti sejuk.
Buat sikit je sebab tak cukup bahan.. ^^
Alhamdulilah dah masak pun..tunggu sejuk sekejap then salutkan dengan susu tepung dan gula aising..lepas tu dah boleh makan..hehe.. Raya haji dah nak dekat, rasanya biskut ni memang dah habis sebelum raya haji hehe..
Till then ^_^

13 comments:

Cik Mun said...

mun pon suka biskut ni..susah x buat???

dilaella Ella said...

@Cik Mun emm..tak jugak ^^ saya pun suka.. :)

mirza syazwina said...

rajinnya buat biskut,hehee.biskut makmur ni sedap.dia lembut kan :)

puteri airyn said...

Bestnya pandai buat biskut sendiri..Jimat duit kan..Kalau beli pun belum tentu sedap.. Buat sendiri puas hati..

Sally Samsaiman said...

cerita dia kat sini, asal rajin mesti dapat mkn ape yg kita mengidam :)

Nao Mei said...

hahaha...gara memang nak makan sanggup buat ye dik.:)

ctfand said...

sedapnyeee.. mana nak cari dah lepas raya ni..tsktsk..

Lieya Von Jay said...

mmmm.. sedappp nyerrr... kat umah ni pon byk lagi bahan2 kuih raya yang belom habes. nak bt jugak la kuih raya . hehe

Nadya Dyana said...

sedapnya :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak tak pernah buat sendiri lagi.. tapi akak suka makan.. nampak sedap dila buat tu..

Cik Itah@RRP said...

sedap ni tapi manis..

Super Girl said...

kalau rajin semua pun jadi . daebak ! homemade punyee (y)

ayut said...

arwah mak ayut suka sgt kuih ni..dlu raya slalu bt..skrg mmg tak bt sbb takde sape nk mkn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain