Followers Tersayang

Segmen Klik-Klik Weekend #3 by Sally Samsaiman

Assalamualaikum.
Jom join segmen by Sally Samsaiman.
Due date 18 September 2013 
^_^

12 comments:

Sally Samsaiman said...

yeay! dila join....hehehe..thanks! :)

Sally Yatiey said...

Goodluck :)

siti zahara said...

selamat bersegmen dila..=D

dilaella Ella said...

@Sally Samsaiman sama-sama sally :)

dilaella Ella said...

@siti zahara thanks zara^^

Anne Nurain said...

slm.. hai! singgah & klik churp2 kat sini.. :D
jom singgah, http://anne-nurain.blogspot.com/2013/09/segmen-klik-klik-weekend-3-by-sally.html

Ainim Suju said...

Hi..dari segmen yang sama..dah klik iklan blog awak

http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/09/segmen-klik-klik-weekend-3-by-sally.html

jemput singgah dan klik iklan kat blog saya juga ya

AyuInsYiraH said...

ayu dtg dari segmen yang sama...ada masa singgah la ke blog ayu ye...tq

http://www.ayuinsyirah.my/2013/09/segmen-klik-klik-weekend-3-by-sally.html

Hafiza AizZawa said...

gd luck dila >_<

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

akak join juga segmen ni dila.. good luck ya.. :D

ayut said...

klik dila jgn tak klik....slmt bersegmen yer ^^

Sally Samsaiman said...

Hi! Sally baru berkesempatan nak blogwalking korang yang join segmen..hehehe…ampun! terima kasih sebab join ye kawan-kawan :D

Pemenang pun sally dah umumkan…tapi baru 2 orang je yang respon…yang lain tak nak hadiah ke..?

http://sallysamsaiman.blogspot.com/2013/09/senarai-pemenang-segmen-klik-klik.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain