Followers Tersayang

Jalan-jalan di sawah padi

Assalamualaikum..
Pemandangan di sawah padi memang cantik dan mendamaikan.. Rasa tenang saja bila tengok kehijauan padi..Subhanallah sungguh indah ciptaan Allah. Kelmarin saya ke sawah padi dengan adik-adik dan mama. Tak jauh sangat lebih kurang 30 minit dengan hanya berjalan kaki.. 
Pemandangan sawah padi.. Masa ni musim tanam padi, memang tak sah kalau kaki tak berlumpur.. 
Cantikkan..
Ada tiga ekor burung bangau di situ, cari ikan agaknya. Nampak tak?
Merenung masa hadapan ~~~
Bersama adik-adik..^_^
Sempat singgah di rumah makcik, comel sangat kucing dia, bulu panjang dan lebat..rasa macam nak bawa balik rumah saja..hehe.. Sekian ^_^.



16 comments:

Kathy Rbain said...

seronoknyer...

Teena Tna said...

Subhanallah, cantik kan pemandangan sawah. Saya tak pernah pun turun sawah :(
Kampung xd sawah

ezyra daniel said...

mesti best kan kalau lepak sana time petang2

Vee Lea said...

Lama tak tengok sawah padi.. Rindu :) Tenang je..

Azim Aris said...

eee bestnye duk kg

Tak Mungkin Benar

Murni Amir said...

sis pun suka sangat tengok padi . . rasa lapang dan aman je fikiran ni :)

Affy Afiqah said...

cantiknya sawah, tenang :)

Farra Kikibum said...

sy sgt suka tgk sawah padi..segar mata..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

dah lama tak pergi ke sawah padi macam ni.. kat kampung akak dah takde sawah padi sekarang ni sebab banyak kawasan yang dibangunkan untuk membina perumahan..

SecretOfShaila said...

bestnya...cantik dan tenang sahaja tgk sawah padi..^^

Lieya Von Jay said...

bes bergambar kat tepi sawah padi, hijau dan menenang kan :)

Normi Nieza said...

cantik view..:)

Norhasniza Khalid said...

rindunya kampung mama....ada sawah juga tau..

S.K.A said...

Subhanallah =) mmg cntik pmndangan sawah 2..rindu plak rsa nk blik kg kt kedah..biasanya kalau blik wjib tgok..sbb buka pintu rumah je dh nmpak sawah he3..

mirza syazwina said...

lama tak jalan dekat sawah,hijaunya..lawa sangat..
kucing comeinya! ^_^

Sally Samsaiman said...

kampung always the best in scenery! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain