Followers Tersayang

Cash out 8share

Assalamualaikum.
Saya join 8share ni dari bulan Mac tahun lalu, kira dah lama juga kan.. Orang lain dah berkali-kali cash out, tapi saya pula baru nak cashout. Bagi saya earning 8share ni agak susah nak naik walaupun banyak tukar-tukar link dengan kawan lain hmm..agak cerewet sikit, agaknya cara saya share iklan salah hehe.. 
Ni ja yang saya dapat, boleh lah dari tak ada langsung kan..syukur alhamdulilah dengan rezeki yang diberikan. Lepas ni nak cashout terus lah..
Kalau nak dibandingkan dengan churpchurp, rasanya churpchurp lagi senang masyuk. Nuffnang pula dah makin sunyi sekarang tak tahu sebab apa. Korang yang berpengalaman tentang 8 share ni kongsi-kongsilah cara nak naikkan earning 8 share ni ya. ^_^


10 comments:

Dzureen Darwis said...

Saya tak pernah dapat cash out lagi :(

Jejari Menaip said...

nuffnang mmg susah nak masuk.....*share lagi snng kot dari churp2..:D

Denaa Kiddo said...

Wah bestnya cash out~!! Denaa punya 8share baru rm7.00 .. sob sob~

Unknown said...

samalah kita dila.. nak menunggu cash out kemain lambat lagi. saba jela hehee..

Cik Itah said...

salam. sy setuju tu dear..income dari 8share ni susah naiklah..churpchurp lagi cepat rasanya :)

Cik Puan said...

best nya dila dah cash out..yang cik ne belom lagi cash out..ntah lah bila..

Unknown said...


Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Aisyah Az said...

woot woot, kira banyak jugak tu. all the best sis ^^

Mizz Aiza said...

wah.. tahniah dila.. masyuk juga tu.. nuffnang menyepi je sekarang ni..

Unknown said...

zara blom cashout 8share lagii.. masih mnabung.. huhu. lgpon blom cukup.. agaknya zara xpndai nak iklankn cmana ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain