Followers Tersayang

Tetamu pagi tadi

Assalamualaikum.
Pagi tadi ada seekor kucing comel tersesat di rumah, sekarang ni musim kucing mencari pasangan mungkin pasal tu dia tesesat. Manja sangat-sangat masa di luar rumah, tapi bila dah masuk rumah berubah jadi garang.. agaknya sebab ada bau kucing lain dalam rumah ni. 
 Ini dia kucing comel tu, rasanya kucing siam sebab mata dia warna biru. 
Bawa masuk dalam rumah tapi miaw ni asyik nak lari ja, lepas tu kunci semua pintu dan tingkap.. haa biar dia tak dapat lari lagi hihi.
Akhirnya si miaw tertidur Zzz.. Penat kot sebab mengiau dan lari tak henti-henti, kesian pula tengok.. siapa suruh comel, sampai kucing dalam rumah ni pun cemburu sebab tak habis-habis nak halau keluar miaw ni.. ^_^

11 comments:

NiniHanini said...

Comelnya kucing tu!!
nasib baik jumpa org yg penyayang,hehe..
Salam kenal,
CikNini

Aku pengembara said...

Penat betul tu sampai tertidur dekat rumah org.. haha :D

KakNi said...

Mungkin dia nak lari blk umah tuan dia kot.... heheheh

Mazni Munawar said...

cantiknya kucing tu! gambar 1st tu mcm dia senyum, cair kite tengok xD

Mirza Rohizat said...

gambar yang pertama tu comei sangat..buat memek muka plak dia..hehee

Unknown said...

Cumel hehe suka kucing :)

Cik Puan said...

comelll nyaaa....cik pon kalau kat kampung..ada kucing tersesat macam ne kompon nda mau lepaskan...

Farra said...

Sejibik rupe kucing kite lah..haha.comel.

Fiza Aizzawa said...

mmg comel pun.. sape suro comel kan...

Mizz Aiza said...

comelnya miaw tu dila.. akak dah lama tak dapat bela kucing..

Mizz Aiza said...

comelnya miaw tu dila.. akak dah lama tak dapat bela kucing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain