Followers Tersayang

Kucing kita mati :(

Assalamualaikum.
Hari tu anak kucing saya sakit, badan dia kurus sangat dan tak mahu menyusu. Kelmarin masa nak pergi dapur tengok dia dah tertiarap di tangga. Saya cuba lah gerak-gerakkan badan dia sikit, takda respon..badan sejuk dan keras..hmm memang sah dah mati :(. Sebelum ni anak kucing ada 3 ekor semuanya, satu dah mati mama dia tindih dan sekarang ni tinggal satu ja lagi anak kucing..

Ini saja anak kucing comot yang tinggal. Mama dia dah banyak kali bunting tapi tiada satu pun yang hidup, harap yang ni dapat lah hidup sampai dewasa.. ^_^.

12 comments:

Nurul Hidayah said...

urmm.. kesiannya.. jgn sedih2, masih ade sekor menemani :)

Bbwana adienia said...

alahai..ciannya..kalau sya, memang sedih..nda sanggup mau kubur sendiri..bukan apa, nda sanggup tinguk..selalu my dad atau my sis yang kubur..huhu..

Anis Aisyah said...

sabar ye akak. dugaan Allah :D

Cik Puan said...

ada sakit kut...
cian nya..mcm kucing cik jugak...anak 3..hanya satu yang hidup..

junainah mohamed said...

alahai..siannya dila. sedihkan bila kehilangan kucing kesayangan. Tak pe, comot & anaknya yang satu lagi tu kan ada. Kali ini jaga 'dorang' leklok taw..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

sedihnya kucing mati.. semoga comot terus hidup..

Zara Nurhaidah said...

alahai.. kesian ny. sabat=r ek. apsal xlama idup tu ya ? kucing jiran pun mcm ni.. anak2 kucing dia xlama dpt idup..

Akeyla Azmi said...

:(((
qila pun selalu gi tanam...
kelmarin baru je seekor mati cemtu je belakang rumah. Kurus sangat. Pastu panas pulak tu. Qila lupa nak bagi makan, jiran lain pun jgn lah kedekut sangat hm :(((

Akeyla Azmi said...

:(((
qila pun selalu gi tanam...
kelmarin baru je seekor mati cemtu je belakang rumah. Kurus sangat. Pastu panas pulak tu. Qila lupa nak bagi makan, jiran lain pun jgn lah kedekut sangat hm :(((

Torascool said...

kasian tu kucing

Torascool said...

kasian tu kucing

Hafiza AizZawa said...

siannye.. harap yg tinggal tu dpt membesar dengan elok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain