Followers Tersayang

Bamboo Charcoal + Volcano Mud Extract Pore Minimizing Mask

Assalamualaikum.
Hii.
Amboi panjangnya nama mask ni kan..mungkin ada yang dah pernah cuba mask ni.saya yang dah ketinggalan baru nak cuba hehe.mask ni saya beli kat Waston harga dalam rm 6.++ gitu,buatan negara Taiwan.agak mahal sedikit berbanding mask Purederm.
Tulis kat situ mask ni dapat mengawal dan balanceskan minyak kat muka dan ketatkan pori,dan melembutkan kulit seperti bayi. 
My review:
*kulit rasa sejuk dan lembut lepas pakai
*lepas buka mask ni tak rasa melekit pun kat kulit walaupun tak basuh.
*kulit jadi agak cerah sedikit (sikit jer)
*liang pori mengecil sedikit (tengok pic bawah)
Gambar atas sebelum
Gambar bawah selepas
Ada apa-apa perbezaan tak??hehe

Till then bye..
Terima kasih sudi baca :)
Assalamualaikum..

2 comments:

MarnieyZ said...

nampak sangat beza. mcm nak try je. hehehe

mairamanja said...

ada..more shining

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain