Followers Tersayang

Jus Tembikai Susu

Assalamualaikum.
Hii.
Panas sungguh cuaca hari ini.Apa kata kita minum jus honey dew,yang senang lagi cepat nak buat.Jom tengok resepi dari My Small Kitchen.

Bahan-bahan:
2 potong honeydew (1 potong anggaran lebar 2 inci)
2 sudu makan susu pekat @ secukup rasa
2 gelas air
ais secukupnya
Cara-cara:
Kisar semua bahan kecuali ais.Pastikan semua bahan kisar benar-benar halus.Tuang ke dalam gelas dan letakkan ais secukupnya. 

Jemput minum :)
Selamat mencuba.
Terima kasih sudi baca :)
Assalamualaikum.

11 comments:

Ez Bil said...

ok, jujur kamu buat saya jele.. huhu..
bestnyer dpt minum benda alah ni.. ini mmg pebret tahu.. :'(

Normi Nieza said...

nak skit..:)

Sura Mohd said...

memang feveret akak ni...(telan air liur)

shu said...

sgt suka honeydew! blh tryla nnt..

DilaElla said...

Ez Bil >hehe jeles ke?ala senang jer nak buat minuman ni,nanti klu dah buat hantar sini ye hehe :)

Normi Nieza >hehe..ambillah kat atas tu :)

Sura Mohd >saya pun suka minuman ni :)

Shu >sedap kan honeydew.lepas ni boleh lah buat :)

Normi Nieza said...

jauhla..:)

MarnieyZ said...

wahhhh, sedapnya kalau dpt minum. Dah lah cuaca semakin panas. hihihi

Arham Md Ali said...

Best-best ^__^

Qaseh Mummy said...

bestnye lau minum sejuk2

Lisa Sheila said...

menyelerakan..kalau dapat basah tekak ni...nyamaaannn.. hehe

Nurlisa Afha said...

wahhhhh.sedapnyeee. nice sharing. nk try wat la lepas ni.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain