Followers Tersayang

DIY Poket Dinding Simple

Assalamualaikum.
Hii.
Jom berDIY..Kali ini kita buat poket dinding pula.Saya guna kain perca baki langsir hari tu,daripada dibuang begitu saja,baik cari idea kreatif untuk kitar semula kain perca tu..Lagi jimat kan :).Kalau kita kreatif, banyak sebenarnya yang kita boleh hasilkan dengan kain perca ni.Okey jom start..
Antara bahan yang diperlukan.
Jahit bahagian tepi yang ditandakan.kain hitam ni saja saya letak untuk bagi tebal poket dinding tu nanti.

Proses membuat poket.

Proses menjahit poket.

Inilah hasilnya.Senang kan :).
Selamat mencuba.
Terima kasih sudi baca.
Assalamualaikum.


13 comments:

MarnieyZ said...

wahhh, cantik je. Jimat lgi nti nak try buat. ;3

Normi Nieza said...

nice..:)

Lisa Sheila said...

idea yg sangat bagus ...boleh lah lisa cuba bila penyakit R datang nanti..hihihi ... thanks sharing... :)

dela said...

kreatifnya... rajin!

mirza syazwina said...

waa,cantiknya^^

DilaElla said...

MarnieyZ >Jimat kan,boleh lah cuba buat nanti :)

Normi Nieza >Thanks :)

Lisa Sheila >Boleh lah try buat nanti ..:)

Sura Mohd said...

sukanyer tengok org pandai menjahit..cantik hasilnyer.. :)

Nao Mei said...

comel2..hihi

Ima Salsuzaima said...

Wah kreatif dan cantik. Tapi kalau ima, bab jahit menjahit ni taknak menjadi lah.kalau menjadi pun nampak x kemas. hurmm.

O'gosh Iskandar said...

wah....alangkah pandainya kalau saya pandai jahit...

de Delevious said...

kreatifnya. bagus2.. blog berpotensi.

Cik JariManis said...

wah...seronok tgok...nasib tak ada kain perca dkt rumah sya ni..klu tak mungkin sya dah buat ni..haha :)

Berry Lavynia said...

kreatif yaa... sudah follow :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright To Dila Ella | Designed By Kathy R'bain